Del discurs del fracàs al discurs de l’èxit
La sortida al discurs del fracàs és a la pròpia escola i en docents que sí que assumeixen el repte de generar un nou discurs. En aque...
Respiración y movimiento
Anna, profesora de secundaria, asistía a mis clases de yoga y después de tres o cuatro sesiones me comentó cuánto le ayudaba el yoga ...
LOMCE: ¡que no nos tomen el pelo!
Taules de programació de la proposta didàctica
Les taules de programació que presentem inclouen: Les competències bàsiques triades i les seves aportacions. Els àmbits, els objec...
Els espais d’aprenentatge a l’educació infantil
Aquest article forma part de l’apartat «Pràctiques escolars» del Dossier número 5 titulat Evidencies científiqu...
Embranzida de futur. Fem camí cap al canvi!
Aquest temps de confinament obligat també ha representat una oportunitat de reflexió pedagògica a la ZER L’Oliver. Han esta...
Pasemos a la acción
Sabem que hi ha moltes coses que funcionen en el món educatiu. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant a nivell individual com co...
Va… d’acollida
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que veritablement fem. De fer sense pensar&helli...