Aprendre a fer preguntes
Les preguntes són el motor de qualsevol investigació científica, perquè vehiculen i concreten allò que es vol fer o saber en funció...
Lectura: Línies de falla
Agrupaments educatius: paraules, mirades, carícies i sentiments.
En aquest article es reflexiona sobre la necessitat de treballar en grup a l'aula de segon cicle d'infantil, no únicament com a tècnica...
El lenguaje del cuerpo
Ens comuniquem amb tot el cos i no tan sols amb les paraules. Una intervenció oral no és només un acte sonor, sinó tamb&ea...
EN LÍNE@: ¿Está en peligro la escuela inclusiva?
AICLE: integración de lengua extranjera, contenidos y competencias
El IES Sánchez Lastra de Mieres, un centro ubicado en la cuenca minera -en claro declive económico y demográfico- de Asturias, fue uno...
Nuestra agrupación de centros en torno al proyecto «Camino de Santiago: fuente de desarrollo».
Ferrer y Guardia. La Escuela Moderna.