Petjades de plaer
Experimentar per plaer, i per tant descobrir i aprendre mitjançant aquest motor hauria de ser el que empenyés els infants i les persones...
Organitzar la internacionalització dels centres educatius
L’any 2017 es complirà el trentè aniversari de la creació del programa universitari Erasmus, el buc insígnia de la c...
Vídeos en streaming com a eina educativa
En aquest article, presentarem una experiència que mostra les possibilitats que té l’ús, per part dels docents, de la repro...
Una visita d’estudi al Jyväskylä Institute of Adult Education. Flexible learning paths through ...
El present article es basa en la informació recollida durant una visita d'estudi realitzada al Jyväskylä Educational Consortium, Jyvä...
La “profesionalización” del alumnado en el aula para un aprendizaje significativo
Necesitad de elaborar y revisar las programaciones
A pesar de dar por supuesto que los docentes actuamos a partir de unas programaciones, existe un debate sobre su necesidad. Y esto es as...
La convivencia en la LOMLOE
Juan de Vicente Abad IES Miguel Catalán. Coslada (Madrid) La LOMLOE aporta un cambio significativo en su mirada sobre el currículo y los ...
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària Una ciutadania plena en el món contemporani requereix coneixements b...