Per una educació basada en evidències
Evidències: aportacions des de la neurociència i la psicologia cognitiva
El coneixement procedent dels estudis en el camp de la neurociència i de la psicologia cognitiva és de summa rellevància at&egrav...
Actuar i exigir
Treballar junts per un canvi més ampli i transformador Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replanteja...
Evidències en el desenvolupament de les competències de l’àmbit artístic
Potenciar les competències artístiques a l’aula és una bona oportunitat perquè alumnat i docents estableixin connexi...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Rastrejant per la xarxa… Utopedia #5 i #6
El ukelele en la escuela rural
Aprendre a aprendre. Una experiència pràctica i transversal
En aquest article es presenta una proposta que fonamenta el desenvolupament de la competència d’aprendre a aprendre sobre quatre eixos i ...