Els principis pedagògics abans que les fórmules i les receptes
Els principis pedagògics abans que les fórmules i les receptes La mestra Rosa Sensat i Vilà és una de les figures més relleva...
Competencia perceptiva de la música y patrones musicales
Competencia perceptiva de la música y patrones musicales Formar a escuchadores competentes Josep Lluís Zaragozà Escuela Superior de M&#...
Allà on viuen… les aventures
Allà on viuen... les aventures L’escola a la literatura infantil Jaume Centelles Pastor La literatura infantil és un mirall dels canvi...
Pedagogía y creación
Pedagogía y creación La música al servicio de la expresión del ser humano Andrés Samper Arbeláe z Universidad Javeriana....
Trobades
Trobades XXIII Congrés internacional de la SEDLL Conca, 24-26 de novembre de 2021 La Universitat de Castella-la Manxa organitza l’edici&#...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Creación de comunidad y práctica musical
Creación de comunidad y práctica musical Una aportación desde el concepto de musicoterapia comunitaria Pau Gimeno Ortuño Parque Sa...
Ressenya: Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix
Ressenyes Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix FUNES, J. Barcelona. Eumo, 2019 Jaume Funes, conegut àmpliament en el secto...