La intercomprensió: una eina per potenciar el plurilingüisme
La millor manera de facilitar la comunicació entre comunitats de llengües diferents sense destruir la diversitat lingüística p...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
La societat necessita estimar l’educació infantil. 5a Declaració Educativa UCEV Des de fa més de deu anys, diversos grups profess...
Biblioteca de Aula: Mía se hace mayor
BIBLIOTECA DE AULA Mía se hace mayor: Para saber más sobre la pubertad de las niñas PEITX, M.; LOSANTOS, C. (il.) Barcelona. Juventud, ...
Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables
Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, t...
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors El medi ambient s’ha de conservar i des de les escoles podem fomentar aques...
Reseña: Aprender y enseñar música: Un enfoque centrado en los alumnos
Reseña Aprender y enseñar música. Un enfoque centrado en los alumnos POZO, J.I.; PÉREZ ECHEVERRÍA, M.P.; TORRADO, J.A.; L...
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària Una ciutadania plena en el món contemporani requereix coneixements b...
Encuentros
Encuentros 28th EAS/8th ISME European Regional Conference Friburgo (Alemania), 24-27 de marzo de 2021 Escuchar, bailar, cantar, componer,...