Covid-19 i lletrisme
Covid-19 i lletrisme Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona La covid-19 ha modificat les pràctiques lletrades. Revisem algune...
La fi de les distòpies
La fi de les distòpies Gustavo Bombini Universitat de Buenos Aires (Argentina) En el present article s’hi planteja el final de les dist&#...
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia Federico Navarro, Delia Lerner, Alejandra Meneses, Karen López-Gil, Roxana Artal, Pab...
Usos didàctics de la llengua oral en un entorn virtual d´aprenentatge
Usos didàctics de la llengua oral en un entorn virtual d’aprenentatge Carme Durán Rivas, Elisenda Gozalo Salellas Institut Obert de Ca...
Pràctiques discursives dialògiques col·lectives
Pràctiques discursives dialògiques col·lectives Educació a casa Yaneth Chaves Ruales, Pompilio Sánchez Artunduaga, Diego Arma...
L´aprenentatge enmig de la pandèmia
L’aprenentatge enmig de la pandèmia Una nova oportunitat o el gran terrabastall? Laura Jacas Díaz Laura Becerra Serrano Institut Montg...
La docència en línia: un espai comunicatiu en construcció
La docència en línia: un espai comunicatiu en construcció Josep M. Castellà Lidon Universitat Pompeu Fabra. Barcelona Mariona Casa...
Una exposició virtual sobre l´holocaust
Una exposició virtual sobre l’holocaust Adaptar-se a temps de pandèmia José Ignacio Madalena Calvo IES Ausiàs March. Manises...