Parar l´orella, detenir la mirada, construir sentit
Parar l’orella, detenir la mirada, construir sentit Les bondats de l’àlbum il·lustrat per a l’educació literària...
La actividad del alumno como eje
El curs s’ha d’estructurar a partir de l’activitat de l’alumnat. Estructurar el procés formatiu al voltant de l’a...
Los agentes docentes y el trabajo colaborativo
De la taula de programació del curs en sorgirà el temari que s’haurà de desenvolupar: l’elaboració de contingu...
Educar contra los discursos del odio
Educar contra los discursos del odio Una de cada 10.000 publicaciones en Facebook e Instagram es un discurso de odio. Así lo asegura la c...
El còmic: recorreguts didàctics entre la lectura i la producció
El còmic: recorreguts didàctics entre la lectura i la producció Gustavo Bombini, Sabrina Martín Universitat de Buenos Aires. Unive...
La formación como motor de cambios
Sovint es diu que hi ha molta formació i molt poc canvi. Això es deu al fet que gran part de la formació que es desenvolupa no re...
La secuencia formativa
Les bases per definir la seqüència formativa interna de cada unitat didàctica s’extreuen de les decisions preses en el dissen...
Còmic, novel·la gràfica i àlbum il·lustrat a secundària
Còmic, novel·la gràfica i àlbum il·lustrat a secundària Gustavo Bombini, Mireia Manresa Potrony Consell de Direcció...