Carlos Maxi Bárcena: «El meu secret per explicar les matemàtiques és servir-me d´exemples se...
Encara que sigui el primer cop que hi parlo, el cert és que no el veig per primera vegada. Els seus vídeos a TikTok han fet furor i han ...
Geuk Esan, prenem la paraula
Emociones, interculturalidad y educación física
Emociones, interculturalidad y educación física Bastian Carter-Thuillier, Francisco Gallardo-Fuentes Universidad de Los Lagos (Chile) El ...
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic Contribuir a la ciència ciutadana Som part del problema, però també som part d...
Ens pot oferir la conjuntura actual una oportunitat didàctica?
Confinament, educació a distància, dificultats socioeconòmiques, bretxa tecnològica, què pot sortir malament? En aq...
Els «detectors» de fal·làcies en els debats dels estudiants sobre qüestions sociocientífiques
L´escola és més que aprendre
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat....
Argumentar per aprendre