Com mutarà l’escola?
Com han viscut el confinament els nois i les noies? Potser el sentiment d’alegria inicial per no haver d’anar a l’institut ha donat ...
Aprenent a argumentar
Es proposa treballar l’argumentació de manera pràctica. Per fer-ho, es plantegen dues activitats basades en el joc i que tenen com a o...
El sentir de la acción
El sentir de la acción El aprendizaje como fenómeno radicalmente afectivo Sergio Toro-Arévalo Universidad Austral de Chile / Universida...
Projecte Museu d´Artistes de Jaén
Projecte Museu d’Artistes de Jaén El projecte Museu d’Artistes de Jaén proposa a l’alumnat de segon d’ESO la creaci&...
Des del confinament busquem l´oportunitat de cuidar-nos. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
«Nuevas rutas»
A continuació valorem la unitat didàctica digital «Nuevas rutas», adreçada als nois i noies de primer d’ESO. Forma part...
Educació postmediàtica: any 2020
Començar de zero contínuament sembla quasi una condemna. L’educació mediàtica es va iniciar fa, si més no, tr...
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA La retroacció durant les revisions mútues de cartes Evidència aplicada Comentaris d’un...