Obesidad infantil. ¿Qué puede hacer la escuela?
Joan cumplirá tres años el próximo mes de diciembre, es de los más pequeños del aula y el que más pesa. Su madre nos con...
L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
L’escolarització, una realitat creixent entre les famílies gitanes.
L'autora, a partir de la seva llarga experiència amb nenes, nens, associacions i famílies gitanes, n'analitza la presència a l'escola ...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
La mirada de…
Referencias bibliográficas y bibliografía
La integración de las niñas y los niños con necesidades especiales en el aula
El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...