Un repte: millorar l’ensenyament de les ciències.
Ningú no posa en dubte que és important ensenyar ciències a tota la població i a tots els nivells de l'ensenyament. Però, tot i que ...
Marco referencial de la actuación docente
En el actual marco de la reforma educativa y con la entrada en vigor de la LOGSE, el papel del profesorado parece cobrar mayor importanci...
Soñar una escuela
Después que un centro haya participado en la fase de sensibilización y haya decidido tirar adelante el proyecto de comunidades de apren...
Los celos entre hermanos
Los celos se producen cuando nos sentimos en desventaja, real o imaginaria, y se inician en un momento de necesidad afectiva. Se describe...
La integració d'infants amb necesitats educatives especials a l'aula
La integració d’infants amb necessitats especials a l’aula Nekane Zalbide Gil Les i els professionals de l’educació ens tr...
Ser i semblar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Aprendre des de la complexitat
El mes de març de 2010, la classe dels grans de l'escola de Rellinars, on conviuen disset nens i nenes de quart a sisè de primària, es...
La mejora continua de los procesos de enseñanza y aprendizaje le otorga sentido a los sistemas d...
Els sistemes de gestió de la qualitat són útils en el sector educatiu i formatiu quan el seu enfocament és des de l’...