La fuerza de las palabras, todavía
Un poeta, un novelista, un narrador no da al lector más que la mitad de una obra, y espera de él que escriba la otra mitad, leyéndolo ...
Una escola per aprendre
Tal com planteja Zygmunt Bauman en la seva obra Els reptes de l’educació en la modernitat líquida, l’escola necessita una tr...
«Vols participar en un espectacle?»
«Vols participar en un espectacle?» Aquesta és la invitació del Projecte PALCO, amb la intenció que l’art, en l...
Aprenentatge cooperatiu i processos d´indagació col·laborativa
Aprenentatge cooperatiu i processos d’indagació col·laborativa Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l...
Projectem les mates: alguns recursos per provocar converses
Fer emergir dins de l’aula les diferents dimensions de la competència matemàtica requereix canviar dinàmiques. Al bloc de n...
Daniel Ferrer, mestre d´educació infantil. Créixer en colors
«Nosaltres fem servir l’art com a via d’expressió de sentiments, com a canal per treure allò que tenim dins i que ens ...
Enfocament de l’avaluació centrada en el context
Gestió positiva del conflicte
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.