LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Com ensenyar l’ortografia?
L´educació inclusiva en temps de covid-19
Davant de la complexa situació que viu el món acadèmic a causa del confinament i la manca de presencialitat per la covid-19, ens ...
¿Y si pintamos con los pies?
Educació i benestar
S’ha parlat molt del malestar en educació i hi ha motius de sobres per estar molestos. Sempre ens sobraran motius per estar-ne. El m&eacu...
L’autoconsciència del ser per ser autoconscients
L’anàlisi de la interioritat passa per ser autoconscients de la pròpia ment i dels processos cerebrals que la generen. Dades neuro...
Què funciona a l´Institut Obert de Catalunya (IOC)
L’Institut Obert de Catalunya (IOC) gestiona la formació en línia dirigida a obtenir el títol de graduat en educació...
¿Qué haremos con tantos portátiles en el aula?
Seguramente aplicar procesos de cambio en la escuela es una tarea difícil, pero lo es más cuando éstos se realizan sin planificación,...