La formación permanente del profesorado de educación física mediante un entorno virtual de ens...
La sociedad actual, definida por Assmann (2002) como la "sociedad aprendiente o de los aprendizajes emergentes", presenta unas necesidade...
Construir la ficció a l´aula virtual
Construir la ficció a l’aula virtual María Isabel Gracida Juárez Universitat Nacional Autònoma de Mèxic (UNAM) El prese...
Fam d’amics
Molts infants tenen fam d'amics: cada vegada més apàtics, estan tristos. L'amistat, a partir dels 2 anys, constitueix una estructura afe...
«Els atrapamonstres», un conte motor per treballar accions motrius cooperatives
«Els atrapamonstres» és una proposta didàctica d’educació física pensada per treballar accions de cooper...
D´adoctrinaments, inquisicions i altres fal·làcies
En educació no hi ha res innocent, en la mesura en què, a les aules, no solament s’ensenya el coneixement legítim enunciat ...
Música: Tras el atril
La traducció en el món dels acudits
La traducció no s’utilitza gaire com a recurs didàctic a l’escola, però, presa com a mitjà per fomentar la ref...
Perfil académico y profesional y planteamientos metodológicos del profesorado de educación fí...
Las conductas y los comportamientos que el profesorado muestra durante la realización de su labor docente están influenciadas por la to...