Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...
Un pupitre per al cinema a l´aula
Es fa absolutament necessari reservar un pupitre a l’aula per al cinema i, per extensió, per a l’alfabetització múlti...
Las imágenes de los libros de texto de educación física: percepción y opinión del alumnado
El poder de la imagen en los libros de textoEl libro de texto es un mediador entre sujeto y realidad. El alumnado accede a una selección...
Una exposició virtual sobre l´holocaust
Una exposició virtual sobre l’holocaust Adaptar-se a temps de pandèmia José Ignacio Madalena Calvo IES Ausiàs March. Manises...
Mestres sense aula
En aquests temps de pandèmia han estat molts –i n’hi ha hagut de totes formes i colors– els sentiments, els patiments, les im...
Fem-nos sentir perquè la veu dels infants sigui escoltada a l’escola
Els nens i les nenes han de disposar d’un espai, d’un lloc on puguin expressar lliurement la seva opinió, i encara més si es...
Aprendre i educar des de la creativitat musical
La present experiència didàctica tracta de dinamitzar el procés educatiu del conjunt de l’alumnat d’infantil i prim&a...
Qui té por del corpus lingüístic?
L’aparició de la lingüística de corpus ha obert vies noves d’informació a partir de les TIC que cal aprofitar. U...