Tapu-ae. Adaptación de un juego tradicional maorí
Características técnicas JugadoresDos equipos de entre 6 y 15 participantes. Materiales.Dos balones y dos conos, botellas de plástico,...
El Museu d’Història de l’Art de Sentmenat
La matèria de l'educació visual i plàstica ens ofereix l'oportunitat d'apropar els infants al món de l'art, de convertir-los en prota...
Expandiendo las fronteras del aula de educación física: el parkour como contenido educativo
Espais d’aprenentatge
Respondre al repte d'educar nens i nenes del segle XXI en un món canviant i divers implica una dosi de recerca, reflexió i certa valent...
Frato.
La veu de la infància, element fonamental en l’avaluació i la planificació dels processos de tran...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA Grup d’Investigació Hazitegi Una experiència a l’aula de 5 anys La finalització de l’...
La cohesión de grupo, ¿Cómo desarrollarla en educación física?
Marta Fca. Pérez, José Antonio Vega Serrano. Responsables del projecte Valnalón. On la vida em...
En els darrers temps, algunes comunitats autònomes opten per dotar els seus estudiants de les habilitats necessàries per organitzar pro...