Les nostres aules i la televisió de la sala
No parlaré ara de la influència que exerceix la televisió en els infants. Simplement, vull que penseu en el model pedagògi...
Karmele Urruzuno Bermúdez, monitora de comedor de la escuela Zuhaizti (San Sebastián). Alimento...
Hace doce años que trabaja como monitora de comedor. "Mi trabajo no es solo darles de comer", prefiere hablar de acompañamiento en un e...
La corriente eléctrica
Introducción, justificación y etapaEl tema que propongo trabajar es la corriente eléctrica. En primaria este tema se incluye en el ár...
Recursos para el aula: Creación de vídeos con Animaker
Creación de vídeos con Animaker Animaker es una aplicación en línea destinada a la creación de vídeos animados. Una herr...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Consigna d’aprenentatge de l’evidència Els contextos competitius deterioren el benestar de l’alumnat, i també comprometen ...
Il·lusions i desil·lusions. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
La bretxa digital entre el professorat
Ezequiel García Navarro, assessor de formació, reflexiona sobre la gran bretxa digital existent entre el professorat.