Els camins per anar a l’escola
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
Sistema Amara Berri
El sistema Amara Berri es va gestar i consolidar en un centre públic de Sant Sebastià, al País Basc, i es va donar a conèi...
Una organización de centro desde una mirada sistémica
El instituto de Viladecavalls (Barcelona) se creó el curso 1996-1997. En la actualidad tiene un total de 648 alumnos y alumnas, de los c...
Desarrollar competencias. Un desafío de los docentes de primaria
La respuesta curricular al mundo real: la educación por competenciasA partir de las últimas décadas del siglo XX la humanidad ha exper...
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
No saber o no saber res
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. El racó digital
La pedagogia de projectes en un cas aplicat: l´Escola Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...