La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
El aula como alambique para destilar emociones
Narrar historias de aula es elegir algunos fragmentos del cuadro y volver a componerlos dotándoles de un sentido que permita a los lecto...
Alumnos y profesores franceses. Ante la articulación historia-patrimonio
Regularmente el Ministerio de Educación francés, mediante la intervención de los programas oficiales relativos a la enseñanza de la h...
araArt, transformar a través de les arts
Lluís Vallvé Cordomí araArt és un programa d’ínnovació educativa del Departament d’Educació que promou ...
La recomanació de…
El treball cooperatiu en la pedagogia de projectes
El treball en equips cooperatius és un tipus d’organització social de l’aula cada cop més emprada a les escoles que t...
Aprendre
Partint de la consideració que el fet d’aprendre és intrínsec a l’ésser humà i que forma part del propi...
Raíces y escuela
Sin raíces no hay alas. (Bert Hellinger)Estas palabras de Bert Hellinger nos ayudan a pensar en nuestro cometido como institución educa...