A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
La formació dual
La tradició de la formació inicial dels docents s’ha basat en un conjunt de plantejaments sobre com haurien de ser l’educaci...
La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...
Leer y escribir literatura fuera del aula
Los hechosfanfiction.net, , vernácula , la ley fanfic Fanficfanfb , dicciónmanía , (fans , fanatics) , El señor de los anillos, , Per...
El aprendizaje cooperativo como recurso y como contenido
De la "pedagogía de la simplicidad" a la "pedagogía de la complejidad"Es verdad que a veces los pedagogos -como otros colectivos profes...
Les heroïnes a la literatura infantil i a la vida
Les heroïnes a la literatura infantil i a la vida A la revista del mes de març d’enguany, el nostre apreciat col·laborador Jaume ...
Art pertot arreu
Quim Preixens Ferrando, Lidia Carretero Alcolea Aprendre a través de l’art és i ha estat sempre una prioritat a l’Institut Escol...
Notícies d’interès