Racionalització dels temps escolars
Evaluación de los afectos y autodidactismo
GI10513.99612 Evaluación de los afectos y autodidactismo El aprendizaje colectivo de los bailes de salón Wenceslao García-Puchades, Fra...
Del tauler a la pissarra
Del tauler a la pissarra Vaig trigar un temps a arribar a les aules després d’haver acabat la carrera. No n’estava segur de si era el...
Amanecerá y veremos
El acoso escolar y la inteligencia emocional a través de un cortometraje animado
José Luis Abraham López Por su brevedad y la potencialidad de sus imágenes, el cortometraje resulta un valioso recurso didáctico p...
WILPF, de 1915 a los retos del siglo XXI
Emociones, interculturalidad y educación física
Emociones, interculturalidad y educación física Bastian Carter-Thuillier, Francisco Gallardo-Fuentes Universidad de Los Lagos (Chile) El ...
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic Contribuir a la ciència ciutadana Som part del problema, però també som part d...