Formación de nuevos públicos
Una evolución positivaEn los últimos veinticinco años, la evolución del entramado musical español ha sido más que notable. Se han c...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
¿Elitismo democrático o ciudadanía democrática?
Desde el inicio de la Guerra Fría, a finales de los años cuarenta, la creencia dominante entre los educadores musicales de las escuelas...
Los ámbitos a debate
Los ámbitos a debate Reflexiones del profesorado de geografía e historia Maria Blay Rubio Trascurrido el primer curso de implementación...
No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...
Alumnat amb trastorn de l’espectre autista
Malgrat el gran interès que suscita l’autisme en totes les variants que presenta, ens trobem amb un gran desconeixement davant d’aq...
Música, cultura y sociedad: la enseñanza de la música a partir de problemas socialmente releva...
La investigación musical desde una perspectiva socioculturalAunque la consideración de los aspectos sociales y culturales en el estudio...
Tinc dues mares
La família és el primer agent socialitzador de l’infant, la seva acció educadora esdevé bàsica i és al...