En què ajuden les notes?
S’ha acabat el curs i les notes ja estan posades, però avaluar no solament és centrar-se en els resultats que han obtingut els est...
El rol de l’alumnat
Us oferim un recull de les respostes publicades al fòrum de la nostra web, arran de la lectura de l’article de Juli Palou sobre el rol de...
Personalizar, más allá de la utopía
Acompañar es observar David Atzet Rovira Instituto Cardener. Sant Joan de Vilatorrada (Barcelona) El Instituto Cardener es un centro rela...
Una nueva educación necesita modelos de escolarización plurales
«Indignats»: encís i desencís
Els «indignats» han fet córrer rius de tinta des de molts vessants. Moltes i variades plomes han valorat el sentit del moviment i han ...
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales Reflexiones en torno a resistencias presentes M.ª Consuelo Díez Bedmar Universi...
Una proposta per millorar l’ortografia espanyola a través de la programació neurolingüístic...
Aquest article recull les evidències obtingudes i l’anàlisi posterior en l’aplicació del mètode de programaci&...
Fes ús de la teva eina de transformació social
Hi ha un adagi xinès que diu: «Si cadascú escombrés la porta de casa seva, el món sencer estaria net». És de gran a...