Aprendre per ensenyar
En aquest article d'opinió, Toni M. Lladó reflexiona sobre la incidència dels nostres aprenentatges vitals com a m...
Recursos para un estudio contextualizado de los terremotos
El estudio de los terremotos se incluye en el currículo de enseñanza secundaria en 4.º de la ESO y en los dos cursos de bachillerato. ...
La vida quotidiana a l’escola
El procés de formació comporta regular les dificultats i els obstacles que tot aprenent va trobant al llarg del camí. Per fer-ho,...
Reseña: Una exposición republicana.
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
La col·laboració entre escola infantil i universitat
Les escoles infantils obren les portes a l’alumnat en pràctiques, amb la qual cosa permeten que la col·laboració amb la uni...
Si no tinguéssim escoles infantils
Si no tinguéssim escoles infantils, les criatures creixerien embolcallades en un sol relat i en una sola manera d’explicar-lo. Si no ting...
Projecte Gaia
INTRODUCCIÓNProjecte Gaia, contenido comúnFUNDAMENTOS DEL PROYECTOUN PROYECTO QUE INCORPORA LOS RESULTADOS DE LAS INVESTIGACIONES EN DI...