La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
Consigna de l’evidència L’aprenentatge només resulta d’un ensenyament adreçat al nivell de desenvolupament potencial ...
¿Qué tienes que recuperar?
Érase una vez la escuela. Los ecos de la escuela en las voces de la literatura
En unos momentos en que la memoria histórica -y, en especial, la memoria traumática- está teniendo un gran protagonismo en la sociedad...
Infants, dobles víctimes de la guerra
Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
LIBROS
Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad ARANA ALBENIZ, J. Octaedro, 2022 Jon Arana Albeniz tiene ex...
Teaching the Violent Past. Historical Education and Reconciliation
La obra de Cole se estructura en tres partes bajo el denominador común de la enseñanza de la historia en sociedades fracturadas por las...
¿Cómo encajan las altas capacidades en la escuela inclusiva?