Música i discapacitat.
Fer música amb persones amb discapacitat auditiva o visual, amb sordceguesa o amb paràlisi cerebral no vol dir posar el so a un volum e...
Incorporació d´educadors socials a les escoles
Incorporació d’educadors socials a les escoles Rut Barranco, Eva Bretones Enfront dels interrogants que continua plantejant la incorporac...
Improvisar para componer
Improvisar para componer Procesos creativos para diferentes etapas educativas Núria Palau Franco Escola Gem. Mataró (Barcelona) La improv...
Educar para la justicia global. Una (pre)ocupación urgente
Brenda Bär Kwast, Laura Campo Cano, Laura Rubio Serrano Las entidades de educación para la justicia global (EpJG) hace años que encuent...
La sala d´audició com a vivència musical i estètica
L’acrosport a l’escola.
L'acrosport és una disciplina tan innovadora com antiga, i a l'escola Camps Elisis l'hem apropat més als nens i nenes de primària sego...
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....
Acompanyar el desenvolupament de la condició humana