Art a l’educació infantil? Una proposta de projecte a partir de l’obra de Joaquín Sorolla
Al present article, s’hi presenta una proposta per al segon cicle d’educació infantil basada en els projectes de treball i en les m...
LOMCE: ¡que no nos tomen el pelo!
Centre de les Arts de l’Hospitalet. Un instrument municipal per a la participació comunitària....
El Centre de les Arts de l'Hospitalet de Llobregat genera un seguit d'activitats artístiques amb l'objectiu que ciutadanes i ciutadans d...
Spot Music: música en la publicidad
Con este recurso se sitúa al alumnado como consumidor crítico de la publicidad mediante la escucha activa, el análisis, la edición y ...
D´adoctrinaments, inquisicions i altres fal·làcies
En educació no hi ha res innocent, en la mesura en què, a les aules, no solament s’ensenya el coneixement legítim enunciat ...
LOMCE: ¡que no nos tomen el pelo!
Festival Artescape, percussió i «hip hop» per un canvi de rumb juvenil.
El projecte pretén millorar la situació social del collectiu de joves nouvinguts adolescents dels barris del Poble Sec i Sants de Barce...
L’educadora social en escoles de màxima complexitat
L’educadora social en escoles de màxima complexitat Sara Moreno Cerezo, Verònica Villar Coll, Mònica Cugat Pedrerol L’artic...