L´ús de corpus lingüístics com a eina pedagògica
La lingüística de corpus és un enfocament metodològic per a l’estudi de les llengües. Per mitjà de la comp...
Històries de vida en educació: un balanç
En aquest article, se situa en context la investigació biograficonarrativa i les històries de vida com a formes de subjectivació,...
Recursos per a l’aula: L’assaig. Entre la novetat i la polèmica
Partint d’un text que es localitzi en un lloc web, s’analitzen les característiques de l’assaig i se’n realitza un de b...
L’experiència del CEIP Pompeu Fabra al Fòrum de les llengües.
El centre escolar és una reproducció de la societat en la qual vivim, i una de les característiques de la població de Lloret de Mar ...
Les històries de vida lingüística i les narratives visuals
Aquest article mostra l’evolució de les creences dels estudiants del grau de Mestre de Primària de la Facultat de Formació ...
Publicitat televisiva
Presentem una experiència d'educació en comunicació audiovisual que parteix d'analitzar espots publicitaris amb la intenció de desenv...
Construir la ficció a l´aula virtual
Construir la ficció a l’aula virtual María Isabel Gracida Juárez Universitat Nacional Autònoma de Mèxic (UNAM) El prese...
Consciència plurilingüe i construcció de la identitat
Aquest article és el resultat d’una investigació que explora el sistema de creences de tres alumnes de secundària, d’...