El receptor, espectador al teatre
La recepció del fet teatral necessita el coneixement i la formació respecte a les convencions que fan possible passar del text a la rep...
Diferenciar entre leyenda y hecho histórico a través del relato y la gamificación
Esta propuesta incluye actividades para trabajar las cuatro habilidades lingüísticas (escuchar, hablar, leer y escribir) a través del r...
Las tertulias artísticas dialógicas como clave para traer el arte a las aulas
Las tertulias artísticas dialógicas como clave para traer el arte a las aulas Dorleta Apaolaza-Llorente Universidad del País Vasco UPV/...
Pistes per a l'avaluació: Conversar per entendre el món
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Conversar per entendre el món Si considerem que les nenes i els nens d’educació infantil són ...
Hablar antes de escribir y pensar antes de hablar
Hablar antes de escribir y pensar antes de hablar Alícia Santolària Orrios, Susana Sánchez Rodríguez Se presentan situaciones de a...
Recursos per a l’aula: Rory’s Story Cubes: narració de textos creatius
Aquesta aplicació consisteix en un joc narratiu compost per nou daus amb imatges dissenyades per Rory O’Connor que incentiven la producci...
Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...
Del més proper i el més llunyà
L’escola pública L’Arenal de Llevant, de Barcelona, malgrat la ubicació en un entorn absolutament urbà i amb un immen...