Demanar ajut: quan i com ho podem fer
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Quan l’escenari es transforma en aula
Aquest article presenta l'aposta que fem de cinc anys ençà al nostre centre: la realització d'un musical que oferim tant al districte ...
Trobades
El plaer de viure i de gaudir del nostre entorn
Les sortides a l’entorn no només ens procuren experiències de plaer i de gaudi que enforteixen els vincles personals i la relaci&o...
L’esperit de Marx (Groucho, és clar!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...
Poema objeto y aprendizaje por competencias
Planteamiento competencialConsideramos el área de educación visual y plástica como un espacio híbrido e interdisciplinar. Cabe decir ...
De la lectura a la representació: camins d’anada i tornada
Entre la pàgina escrita i la representació dramàtica que es fa del text que hi ha en aquesta pàgina, s'estén una gran xarxa de camin...