Quins clàssics triem per a la secundària obligatòria?
Ampliar el corpus més enllà de les fronteres nacionals, seleccionar, d’entre «els grans llibres», els adequats per a c...
Llegir i imitar Montserrat Roig per aprendre sobre la realitat i la ficció
Els estudiants s’endinsen en el món literari de Montserrat Roig i de la narració realista, psicològica i social tot escrivi...
Estratègies per a l´adquisició lexicosemàntica a través de les TIC
Patrimonio en construcción
Fundamentos generalesDesde la educación artística, los enfoques posmodernos reflexionan en torno a la necesidad de dar cabida a los peq...
Obrir interrogants i nous espais de reflexió entorn dels projectes
¿Cómo aprenden los docentes? HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, F. i altres Octaedro, 2020 El llibre que us presentem ens pot donar llum per pod...
El bienestar del maestro
Lugar de partidaSería deseable que en los tiempos que corren, cuando de nuevo se habla frecuentemente de currículo, de competencias, de...
El proyecto Roma: inclusión en un centro de secundaria
El proyecto Roma es un proyecto de educación inclusiva impulsado y dirigido por el profesor Miguel López Melero, de la Universidad de M...
Dibuixar la poesia i comprendre-la
Els alumnes de primer de Magisteri fan un dibuix lliure a partir d’un poema i en comentem els resultats a l’aula. Amb aquest exercici, es...