La pedagogia de la cura com afavoridora de l´educació inclusiva
El present article tracta sobre les interaccions que tenen lloc entre l’alumnat d’un col·legi públic d’educació...
L’avaluació a l’àrea lingüística
Disposem d’aportacions sobre l’avaluació a l’àrea de llengües que qüestionen el que s’havia fet fins a...
La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
La guerra de Troia 2.0
Aquest article mostra un projecte interdisciplinari i multicompetencial que consisteix en la lectura actualitzada del contingut literari,...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagatge...
Una autodefinició: Som emprenedores i no ens fan por els reptes. Som pacients en l’escolta i respectuoses, ens agrada ajudar els infants ...
Com ha quedat l’horari escolar després de la sisena hora?
La sisena hora incideix plenament en l'horari escolar. Les combinacions i les solucions que es podien adoptar eren múltiples. A l'articl...
CON LAS FAMILIAS
El fantasma blanco Un día, cuando mi hijo Alex tenía unos cuatro o cinco años, después de haber observado, supongo, cómo yo j...
Construir una competència narrativa des de la televisió i el cinema.
L'objectiu d'aquest article és el de descriure una línia de treball: analitzar com les narracions televisives i cinematogràfiques cree...