Noticias de interés
Gramàtica del text
Que el llegir no ens faci perdre l’escriure, o l’assumpció dels canvis que vénen.
La introducció de la tecnologia educativa passa per un període d'adaptació que comporta i comportarà encara dubtes, recels, adhesions...
La teoria de les intel·ligències múltiples
Tenim una ment meravellosa que pot comprendre i comunicar amb tipus diferents de símbols. La podem estimular (i ho hem de fer). Aquesta p...
Entrevista a Lidia Puigvert: Violència 0 des dels 0 anys
La Lídia Puigvert Mallart, professora de la Universitat de Barcelona, és investigadora de prestigi i autora de diverses publicacions sob...
Fi de curs: temps d’endreça i alegria
L’alfabetització: Un dret per a tothom
Aquest escrit tracta sobre l'experiència educativa del programa «Parlem-ne», promogut pel Consell Comarcal de l'Alt Penedès i centrat...
Una organización de centro desde una mirada sistémica
El instituto de Viladecavalls (Barcelona) se creó el curso 1996-1997. En la actualidad tiene un total de 648 alumnos y alumnas, de los c...