La formació de lectors literaris a través de les seqüències didàctiques en forma de projecte
La metodologia de la seqüència didàctica en forma de projecte va mostrar, des que es va implantar a començament dels anys noranta, la...
Halloween voices, encriptación sonora y mensaje sonoro
Se presentan dos actividades diseñadas para trabajar con aplicaciones informáticas de grabación y edición de audio en 5.º de primari...
Objectius STEAM per al tema «L’Univers i el sistema solar»
L’ensenyament del tema de l’Univers a primària es pot aprofitar com a context STEAM per treballar l’eficiència energ&e...
A quina conclusió arribem? Aprendre a escriure conclusions
L’article descriu una experiència portada a terme a l’escola Lluçanès, de Prats de Lluçanès, on s&rsquo...
Quan els costa centrar-se en la feina
Els infants amb dificultats de regulació del comportament representen un repte per a l’ensenyant. Aquest repte sovint va lligat amb les r...
La pedagogía de proyectos en un caso aplicado: la Escuela Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
Las familias en el aula desde una perspectiva sistémica
Escola Xarau: Una comunitat que aprèn en xarxa
La comunitat educativa de l'escola Xarau, de Cerdanyola del Vallès, participem, des de fa dos cursos escolars, en el projecte ARCE (Agru...