“El meu nen no llegeix”
Els mestres, els d'avui i els d'ahir, s'enfronten sovint a una afirmació per part dels pares i les mares: «El meu nen no llegeix». La ...
Les TIC en les seqüències didàctiques de llengua i literatura
L'article ressegueix algunes de les aportacions de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en les seqüències didàcti...
Família i escola, traçant conjuntament una educació plena
La situació d’incertesa que estem vivint ens mostra, ara més que mai, que cap metodologia és permanent en el temps, i posa ...
Perill al rusc!
A continuació, presentem una activitat per treballar l’argumentació sobre un problema sociocientífic mitjançant l&rs...
Picasso i el cubisme
L’escola ha de promoure un contacte obert amb les propostes artístiques contemporànies, estimular els infants amb la diversitat de...
Los caminos para ir a la escuela
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
Aulas temáticas en P5
Es pot fer promoció de salut mental treballant amb joves i des dels agents socials?
Presentem una de les experiències desenvolupades per l'Associació Grups durant els darrers dos anys --els disset tallers titulats Promo...