Un toc sistèmic d’atenció
Es comenta a la Xarxa…
Tareas integradas de centro: la búsqueda de una identidad propia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
Karmele Urruzuno Bermúdez, monitora de comedor de la escuela Zuhaizti (San Sebastián). Alimento...
Hace doce años que trabaja como monitora de comedor. "Mi trabajo no es solo darles de comer", prefiere hablar de acompañamiento en un e...
L’exposició oral
Preparar una exposició oral no és una activitat senzilla. No només cal tenir alguna cosa a dir, sinó que cal fer-ho atenen...
La bretxa digital entre el professorat
Ezequiel García Navarro, assessor de formació, reflexiona sobre la gran bretxa digital existent entre el professorat.
La mejora de los procesos de enseñaza y aprendizaje competenciales
La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés ...
Una política educativa basada en evidencias
Una inveterada tradición, compartida por todos los Gobiernos es que la educación se subordina a los objetivos políticos, no a lo que f...