Els camins per anar a l’escola
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
The spirit of ´45, defensa del modelo social europeo
The spirit of ’45 no és només un brillant documental històric; també constitueix una reflexió crítica ...
Una organización de centro desde una mirada sistémica
El instituto de Viladecavalls (Barcelona) se creó el curso 1996-1997. En la actualidad tiene un total de 648 alumnos y alumnas, de los c...
Resolució de conflictes
Els conflictes són inherents a les relacions humanes. La convivència en el si de qualsevol institució formal o informal comporta ...
Lectures des de la diversitat
La autora d'aquest article d'opinió reflexiona sobre lectures d'autores que ens ajuden a créixer, a mirar amb r...
La gramàtica de la primera llengua a l’escola obligatòria
La pedagogia de projectes en un cas aplicat: l´Escola Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
Refuerzo para la autosuperación
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...