Ressenya: Les veus del professorat. L´ensenyament i la gestió de les llengües a secundària
Reforç per a l’autosuperació
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
Trabenco, ahir i avui
Trabenco significa «TRABajadores EN Cooperativa». El nostre col·legi públic va néixer el curs 1972-1973 en un barri o...
Pistes per a l’avaluació: Performances of understanding / Understanding performances
De l´evolució a la revolució educativa
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
«Sense novetats»: La novetat temàtica en la LIJ catalana
Aquest article tracta la presència de la novetat temàtica a la LIJ catalana contemporània sobre un corpus de 95 llibres de totes ...
Conflictes: treballem en cercle
Com podem resoldre conflictes més enllà de l’arbitratge o la sanció? I, fins i tot, podem anar més enllà de l...