L’escola intrusiva
El concepte d’"escola intrusiva" respon a un model de pedagogia alternativa que fuig dels paràmetres pedagògics tradicionals i que...
L´alumnat competent requereix contextos grupals rics
A l’article, s’hi reflexiona sobre com es poden afavorir contextos d’equip que millorin el desenvolupament de les competèncie...
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Jocs per conèixer-se
A principi de curs, quan s’incorpora un infant nou a classe o, senzillament, quan, a tutoria, decidim que cal una mica més de coneixement...
Material per a l’alumnat: Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´edu...
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. Webs
Què pot demanar l´escola a la inspecció?
En aquest article d'opinió, Jesús Jiménez reflexiona sobre què li pot demanar l'escola a un inspector.