Pràctiques científiques a l´ESO amb la bateria del mòbil
Presentem una proposta didàctica duta a terme a diferents centres educatius en cursos d’ESO de ciències i tecnologia. Al llar...
Transformar la societat a través de la música
Transformar la societat a través de la música és una proposta didàctica que s’ofereix a un espai d’aprenentatg...
Formes de llegir
Formes de llegir és un projecte d’innovació que té com a eix vertebrador la lectura i l’escriptura amb la col·...
Aprenentatge cooperatiu: del repte a la realitat a l’aula
L’aprenentatge cooperatiu és l’eina clau per millorar els aprenentatges dins les aules de l’institut Miquel Biada (Matar&oacu...
L´educació basada en evidències científiques a secundària
Per transformar el sistema educatiu i la pràctica educativa cal disposar d’informació vàlida i contrastada que permeti que ...
Edith Lasierra: «El projecte es basa en l’escultura comunitària com a eina per a la cohesió...
Edith Lasierra, des de la cooperativa Coopgros, ha estat la responsable de la conceptualització i la coordinadora de Treu la teva Bèstia...
Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...
Què li podries ensenyar a un professor o a una professora?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat....