Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA)
Començar un centre de nou
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...
Acció adaptativa saludable
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Dirigir és un viatge
Dirigir un centre educatiu és una aventura incerta. Per viure-la cal que ens proveïm de recursos i d’estratègies que ens ajud...
La conducta motivacional de l’alumnat
En aquest article s’hi mostra la naturalesa eminentment psicològica de conducta motivacional en tant que construcció cognitiva, af...