Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...
Trobades
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...
La nostra infància no dorm prou
El son és absolutament essencial i crític per al creixement físic i el desenvolupament cognitiu i emocional. Això no obsta...
Setmana de la Memòria
La Setmana de la Memòria és un projecte que aborda l’ensenyament de l’holocaust jueu a l’educació primàr...
El projecte «Aprendre a jugar en pau»
El projecte que es presenta intenta diversificar la tipologia del joc que les nenes i els nens de l’escola realitzen durant l’hora del pa...
Transicions a la renovació pedagògica
Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...