El modelatge i les metodologies al servei de la coeducació
L'evidència a la pràctica Evidència aplicada L’entorn d’aplicació de l’evidència es du a terme a l’Escola Sad...
Fer-se bones preguntes
Vilanova del Camí. Escola Marta Mata. Nens i nenes de primer de primària immersos en el treball del cos. D'entre les diverses i animade...
El pati no és com ens pensàvem
Comprendre l'espai a través de la vivència i l'estudi ens fa conscients de les necessitats i les possibilitats que ens ofereix el nostr...
Aprendiendo física en bachillerato con simuladores informáticos
espacio intermediarioLa simulación por ordenador como recurso didáctico aporta las siguientes ventajas (Sierra, 2000): Por otra parte, ...
Maestros sin alumnos
Del mismo modo que a menudo relacionamos cocineros con comida, teatro con actores o escritores con libros, también relacionamos maestros...
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA El tríptic de comprensió lectora Evidència aplicada Amb el tríptic de lectura, l’alumnat avança en ...
El consell de la formació professional de Terrassa: Deu anys de treball il·lusionant
El Consell de la Formació Professional de Terrassa es va constituir l'any 2002, fruit dels debats del Projecte Educatiu de Ciutat. La se...
Com ho fem per moure’ns?
Desenvolupament d'un projecte interdisciplinari portat a terme amb alumnes de quart de primària basat en el plantejament de situacions p...