Sintonitzar l´educació
L’escola pública Pràctiques I, de Lleida, és un centre molt dinàmic que pren part en diverses propostes que donen se...
La deixadesa i l’omissió com adoctrinament
Estrategias metodológicas y de evaluación para promover la competencia para aprender a aprender.
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
ABP i xarxes socials. Twitter a primària
En l’imprevist hi ha la vida, però, què és l’imprevist en l’ensenyament? És entendre el factor sorpresa,...
La perfecció docent
Com integrem les necessitats de les famílies? Què en fem de les reivindicacions de la societat respecte a l’educació? Quin ...
Mendigoiti, una mirada de Escuela Viva y Activa en primaria en el marco normativo de la LOMLOE
Ane Arribillaga Sagastibeltza David Castrillo Álvarez Colegio Público Mendigoiti. Pamplona Las evidencias nos muestran la importancia del...
Una educación inclusiva de género con perspectiva crítica
Una educación inclusiva de género con perspectiva crítica: ¿Cómo incorporar la historia de las mujeres si yo no la estudi...