Carta per començar el curs
Comença el curs. Un alumne escriu una carta directa a una professora: «Què et sembla si arribem a un pacte?». Potser d&rsquo...
Va de… joc al 3-6
Del que dic i penso que faig… al que faig en realitat. Del que decidim que farem en equip… al que realment fem. De fer sense pensar&hell...
Exclusió socioeducativa i igualtat d’oportunitats
Aquesta experiència es basa en el projecte «Aula compensatòria», implementat per una ONG en les seves instal·lacions,...
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
Los malabares, una forma de aprendizaje saludable
A través de las opiniones y críticas de los distintos expertos se hace manifiesta una creciente preocupación social, tanto por la apar...
Recursos per a la pràctica: Transformar l´espai exterior
Mundoaulajuegos, recursos per utilitzar el joc a l’aula
En aquest article presentem Mundoaulajuegos, un treball de recopilació de recursos i propostes didàctiques centrat en la temàtica...
Ana López-Navajas: «Transmetem una cultura sense dones, esbiaixada i amputada»
El seu estudi «La ausencia de las mujeres en los contenidos de la ESO» mostra que solament hi ha un 7,6% de presència femenina als ...