Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Avaluar tenint en compte la diversitat de l’alumnat
Que un dia qualsevol un infant digui: «A mi la base d’orientació em serveix per posar ordre a les meves preguntes i frases i tamb&e...
Emociones, interculturalidad y educación física
Emociones, interculturalidad y educación física Bastian Carter-Thuillier, Francisco Gallardo-Fuentes Universidad de Los Lagos (Chile) El ...
Recursos per a la pràctica: A conversar se n´aprèn conversant…
A conversar se n’aprèn conversant… Igual que a caminar, a escriure, a pensar, a calcular, a construir... A conversar se n’apr&#...
La argumentación sociocientífica contribuye al pensamiento crítico
Aquest capítol vol respondre als interrogants següents al voltant de l’argumentació sociocientífica: Què caract...
El necessari exercici de compartir significats
Raül Manzano Tovar Centre de Recursos Pedagògics del Segrià. Lleida El mes de novembre de 2020 s’aprovava la LOMLOE, la cinquena ...
Destinació… #SymbalooEduPro
Us expliquem una aventura en el transcurs de la qual es van emprar dues grans eines digitals d’utilització fàcil, però, alh...
Projectem les mates: alguns recursos per provocar converses
Fer emergir dins de l’aula les diferents dimensions de la competència matemàtica requereix canviar dinàmiques. Al bloc de n...