La construcció del coneixement a partir d’intuïcions prèvies
La construcció del coneixement a partir d’intuïcions prèvies El mètode científic a l’educació infantil La co...
La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...
En contexto: Herramientas para la heteroevaluación del trabajo autorregulado en una unidad didá...
Herramientas para la heteroevaluación del trabajo autorregulado en una unidad didáctica de condición física Se presenta la combina...
Aprovar o aprendre
Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...
Los niños que juegan con muñecas
Los niños y las niñas (deberíamos atrevernos a decir que los adultos también) disfrutan jugando y necesitan jugar. El placer del jueg...
MILENA EN QÜESTIÓ
Puesta en práctica de la evaluación centrada en el contexto
En aquest capítol s'integren les idees que s'han anat aportant al llarg de tot el llibre sobre el procés d'avaluació per mod...