L’espai del joc, jugar i jugar sense fi
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar és, abans de res, una manifestació de la qualitat de vida de la infà...
El pati no és com ens pensàvem
Comprendre l'espai a través de la vivència i l'estudi ens fa conscients de les necessitats i les possibilitats que ens ofereix el nostr...
Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA La retroacció durant les revisions mútues de cartes Evidència aplicada Comentaris d’un...
El joc de rol com a estratègia per ensenyar a argumentar a ciències
Aquest treball mostra els avantatges d’instruir els mestres de formació inicial en el joc de rol com una estratègia útil pe...
La evaluación de las competencias del profesorado de educación física
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Vídeos i recursos de les Jornades sobre la Llei orgànica de protecció integral a la infància i l’adolescència davant de...
La gestión de las emociones en el aula: ¿técnica o arte?