«Jo de gran vull ser presidenta». Quan la ciència empeny els somnis de la infància...
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es Formular i mantenir expectati...
Poètica a les converses amb les famílies
D’entrevistes entre mestres i famílies n’hi ha de molts tipus. Tanmateix, entre tota la tipologia que en podem arribar a trobar, l&...
El temps compartit en família, tresor per als nostres infants
La Leire, de 23 mesos, va cada dia a l’escola bressol mentre el seu pare i la seva mare treballen. Avui s’ha llevat aviat, perquè, ...
Valorar les altres rutines
Eider Garde: «El papel de las educadoras infantiles no es el de dar instrucciones, sino el de aco...
¿Cómo te definirías? Me considero una persona muy curiosa, creativa, entusiasta, trabajadora y comprometida con lo que creo. ¿Qu&#...
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
L´autoregulació, el ritme i les famílies